top of page
3c141d1de3997ba2c893e1f2a675742e.jpg

MIJN ORIËNTATIE

HIER LEES JE...

Op deze pagina lees je alles over mijn eigen oriëntatie, onderzoeken, inspiratie en experimenten die ik heb ondernomen tijdens mijn reis naar het worden van een Online Contentcreator. Ik deel de verschillende stappen die ik heb gezet, de uitdagingen die ik ben tegengekomen, en de creatieve processen die mij hebben geholpen om mijn vaardigheden te ontwikkelen. Je krijgt inzicht in de kennis die ik heb opgedaan en de bronnen die mij hebben geïnspireerd. Deze pagina biedt een uitgebreide blik op mijn groei.

TRENDONDERZOEK

De wereld van een Online Contentcreator verandert voortdurend door nieuwe trends en ontwikkelingen. Social media platforms blijven zich snel aanpassen aan de wensen en behoeften van gebruikers, waardoor contentcreators steeds nieuwe strategieën moeten bedenken om relevant te blijven. In dit trendonderzoek onderzoek ik een aantal trends die in 2025 veel invloed zullen hebben op de content die op Social Media wordt geplaatst. Het is belangrijk dat je als Online Contentcreator op de hoogte bent van deze trends, zodat je ervoor kunt zorgen dat je doelgroep betrokken is.

 

Artificial intelligence

Artificial intelligence, ook wel AI genoemd is de afgelopen jaren erg populair en is veel te vinden op Social Media platformen. AI is het creëren van onder andere beelden, zoals foto’s en video’s door computersystemen. Het kan zichzelf ontwikkelen en optimaliseren met behulp van algoritmen, krachtige computers, wiskunde, opslagcapaciteit en menselijke logica.  Op social media wordt AI vooral gebruikt binnen algoritmes om de gebruikerservaring te optimaliseren door middel van het analyseren van het gebruikersgedrag. AI biedt veel mogelijkheden en kan voor verschillende doeleinden worden ingezet. Het is bijvoorbeeld mogelijk om gepersonaliseerde inhoudsaanbevelingen, geautomatiseerde inhoudsgeneratie en realtime inhoudsanalyse aan te bieden op Social Media. Dit zorgt ervoor dat Social Media gebruikers gerichte content te zien krijgen, wat zorgt voor een verbeterde gebruikerservaring.

 

Gepersonaliseerde algoritmes

Social Media platforms maken gebruik van algoritmes die zich aanpassen aan hoe een Social-mediagebruiker reageert op diverse content. Iemands algoritme wordt bepaald op basis van hoe lang een gebruiker naar een video kijkt, wat hij/zij liket en wat hij/zij niet bekijkt. Social-Mediagebruikers krijgen dus steeds meer content te zien die passen bij hun voorkeuren. In 2025 zullen algoritmes zich nog meer personaliseren en hierdoor blijven gebruikers voornamelijk content zien die hen aanspreekt. Als Contentcreator is het van belang dat je begrijpt hoe je algoritmes op verschillende platformen kunt benutten.

 

Short-Form video’s

Een mens heeft een gemiddelde spanningsboog van 8 seconden en heeft daarom voorkeur voor het kijken naar een korte video. Het is daarom belangrijk dat je in een korte tijd de aandacht van een Social Media gebruiker weet te trekken, anders ben je snel de aandacht van je publiek kwijt. Short-form video’s zijn korte video’s die tussen de 20 seconden en twee minuten duren. Deze video’s spelen in op de behoefte van mensen aan snelle en boeiende content. Short-form video’s zijn een ideale manier om allerlei soorten publiek aan te spreken, omdat je publiek in een korte tijd veel nuttige informatie te weten krijgt zonder ongeboeid te raken. Door in korte tijd een boodschap over te brengen in een short-form video, kunnen Online Contentcreators de betrokkenheid van hun doelgroep vergroten.

 

Zero-click content

Zero-click content is content waarbij het publiek meteen informatie te weten komt over hetgeen naar waar hij/zij opzoek is, zonder ergens op te hoeven klikken. Dit type content bevat korte en bondige informatie (duidelijke antwoorden of tips) en visuele content (zoals infographics of video’s). Zero-click content komt vaak veel op onder andere Social Media en zoekmachines. Omdat mensen graag willen dat zij makkelijk en snel toegang hebben tot informatie is zero-click content handig om in te zetten als bedrijf. Ook kan het inzetten van zero-click content zorgen voor meer merkbekendheid. Je doelgroep komt zonder op een link te klikken informatie te weten over jouw merk en dit kan helpen bij het opbouwen van vertrouwen en autoriteit. Zero-click content heeft daarnaast een verhogend effect op engagement op Social Media. Vaak worden posts met links door platformen zoals Instagram, LinkedIn en Twitter achtergesteld door het algoritme en krijgt een groot deel van de doelgroep deze posts niet te zien. 

INSPIRERENDE INSTAGRAM ACCOUNTS

DAVID_LACHAPELLE

David LaChapelle is een bekende fotograaf uit Connecticut, en wordt vaak de 'Fellini van de fotografie' genoemd. Hij heeft een hele unieke stijl die omschreven wordt als 'hyperrealistisch', 'surrealistisch' of 'kitsch'. David LaChapelle heeft de moderne fotografie enorm beïnvloed. Hij heeft verschillende prijzen gewonnen en zijn werk is te vinden in musea over de hele wereld.

Wat ik bijzonder vind aan het werk van David LaChapelle is dat hij gewone dingen in iets totaal onverwachts en surrealistisch verandert met behulp van kleur, decoratie en bewerkingen. Zijn foto's geven een mooi beeld van het stereotype fotografie doorbreken en je werk niet te beperken tot wat gewoon of normaal is. Het is duidelijk dat David LaChapelle met al zijn werk out of the box denkt en zijn durft creatief te zijn. Zelf ben ik vaak geneigd om me in mijn werk te beperken tot wat ik zelf mooi vind. Het werk van David LaChapelle inspireert mij om net zoals hem out of the box the denken en mijn eigen voorkeuren los te laten. 

 

PAPERBOYO

Als ik denk aan out of the box denk ik gelijk aan Paperboyo. Paperboyo is de naam van de Britse kunstenaar en fotograaf Rich McCor die beroemd is geworden door zijn unieke manier van fotograferen. Hij combineert architecturen of omgevingen met knip- en plakwerk van papier tot iets totaal anders. Zijn werk trekt wereldwijd de aandacht en zijn foto's zijn veel te vinden op Social Media, waar hij een enorm groot publiek heeft. Rich McCor verkoopt veel van zijn foto's in de vorm van prints op zijn website. Zijn kunst is een mooi voorbeeld van hoe je van een simpel beeld iets speels en interessants kunt maken die de manier waarop we naar onze omgeving kijken verandert.  

Het werk van Rich McCor (Paperboyo) trekt mij aan, omdat hij duidelijk laat zien dat je van iets simpels iets heel leuks en creatiefs kan maken. Ik vind het heel bijzonder dat hij in eigenlijk alles iets bijzonders ziet en dat hij met behulp van papier en een schaar een andere kijk weet te geven op de omgeving. Rich McCor is absoluut een goed voorbeeld van hoe je out of the box kunt denken. 

 

HUMANSOFAMSTERDAM

Op instagram ben ik het account Humansofamsterdam tegengekomen. Het account plaatst foto's van mensen op straat en hun verhalen. De verhalen zijn op een interessante, vertellende manier geschreven. Wat dit account speciaal maakt is dat de bijschriften sterker en interessanter zijn dan de foto's zelf. De foto's laten enkel zien wie de persoon is achter het verhaal. De posts van Humansofamsterdam maken duidelijk dat er achter elke persoon een verhaal zit. De manier waarop het account post geeft een duidelijk beeld weer van dat iedereen een mens is. 

 

Wat mij inspireert aan de posts van dit account is dat Social Media op deze manier veel menselijker wordt gemaakt. Humansofamsterdam wijkt af van het perfecte plaatje wat vaak op Social Media te zien is en geeft een duidelijk beeld weer van dat ieder mens een gewoon mens is met zijn/haar eigen verhaal.  

 

DUMPEDWIFESREVENGE

Dumpedwifesrevenge is het Instagram account van Dianne Laurance. Ze is gedumpt door haar vorige man voor een jongere vrouw, maar toch weet zij het beste uit haar leven te halen. Haar wraak is simpelweg het leiden van haar fantastische leven. In de bijschriften van haar posts plaatst ze veel inspirerende quotes over goed voor jezelf zorgen en het beste uit het leven halen. Zij vind het belangrijk dat je de beste versie van jezelf bent en gewoon plezier hebt in het leven. Zij herinnert je eraan dat je ertoe doet, ookal komen er soms tegenslagen op je pad. Ook laat ze zien dat je geen merk nodig hebt om een succesvol Instagram-account op te bouwen. Ze geeft een positieve sfeer en uit de hoeveelheid likes, shares en comments blijkt dat haar publiek daar erg fan van is.

Met het Instagram-account van Dianne Laurance wordt duidelijk dat je met tegenslagen nog steeds het beste uit jezelf kunt halen. Dianne Laurance weet alles om te zetten in iets positiefs en dit bewonder ik enorm. Ik geloof dat haar posts en manier hoe zij in het leven staat een groot voorbeeld zijn voor vele mensen. Ze brengt een positieve boodschap de wereld in en is daarbij ook nog eens transparant over haar verleden. Naast positiviteit is transparantie ook iets wat we niet veel tegenkomen op Social-Media. 

SANDCLOUD

Sandcloud is een kledingmerk met een missie om het zeeleven te redden. Zij posten niet alleen foto's van de producten die zij verkopen, maar ook foto's van zeedieren en de oceaan. Dit maakt duidelijk dat zij een deel van hun opbrengst doneren aan het zeeleven. Ook maken zij gebruik van hashtags, zoals #savethefishies. 

 

Wat ik zo leuk vind aan dit Instagram-account is dat zij niet alleen een belofte doen aan de klant, maar dat zij dit ook visueel laten zien door foto's te posten van zeedieren en de oceaan. Deze foto's versterken hun missie, omdat de kijker er een beeld bij krijgt. Dit is een slimme manier om je klanten meer zekerheid te geven over waar een deel van hun geld naartoe gaat.  

SOCIAL-MEDIA KANALEN 

Als je content post moet er ervoor zorgen dat deze posts afgestemd zijn op de voorkeuren van je doelgroep. Hoe zorg je ervoor dat de content die je post op social-media de juiste doelgroep aanspreekt? Het is belangrijk om te begrijpen welke social-media platforms het beste passen bij je doelgroep en watvoor soort content je hier het beste voor kunt gebruiken. Elke leeftijdscategorie heeft namelijk zijn eigen interesses en normen en waarden. Door eerst onderzoek te doen naar welke platforms en soorten content er bij je doelgroep aansluiten kun je de betrokkenheid van je posts vergroten. Ik heb onderzoek gedaan naar de verschillende social-media platformen en welke leeftijdscategorie hierop actief is. Ook heb ik gekeken naar watvoor soort content er per social-media kanaal wordt gepost.

​​

Instagram

Instagram is een social-media platform dat is opgericht in 2010 en zich richt op het delen van foto’s en video’s. Op Instagram kunnen gebruikers visuele content delen en communiceren met anderen door middel van likes, reacties en berichten. Het platform Instagram is een van de meest populaire platforms onder de jongere leeftijdsgroepen (15-30 jaar).  Instagram is een platform waar zowel persoonlijke als zakelijke accounts actief zijn.

Op Instagram worden voornamelijk foto’s en video’s (vaak in de vorm van reels) gepost. Visueel aantrekkelijke posts doen het over het algemeen goed op Instagram. Daarnaast is videocontent waarbij er korte, boeiende clips worden weergegeven heel populair. Veel populaire posts op Instagram hebben persoonlijke verhalen of behind-the-scenes shots waarmee er een emotionele connectie wordt gecreëerd met het publiek. Ook kun je op Instagram informatieve of inspirerende posts delen waarmee je het publiek kunt betrekken. Een connectie creëren met je publiek is belangrijk, omdat je hiermee de betrokkenheid van je posts kunt verhogen en een groeiend publiek kunt opbouwen. Instagram heeft een optie om story’s te delen die binnen 24 uur verdwijnen. Dit is een ideale mogelijkheid om bijvoorbeeld spontane updates te delen. Tot slot kun je op het platform verticale reel video’s delen van maximaal 60 seconden. Op Instagram zijn er veel verschillende opties beschikbaar om content te posten. Daarnaast kan je het platform gebruiken voor het posten van diverse contenttypes. 

 

Facebook

Het in 2004 opgerichte platform facebook wordt voornamelijk gebruikt door mensen ouder dan 25 jaar. Veel volwassenen maken gebruik van het platform Facebook om in content te blijven met hun familie, vrienden, kennissen en favoriete bedrijven.

Facebook biedt de mogelijkheid om foto’s en berichten te delen, posts van anderen te liken en pagina’s of groepen te volgen. Daarnaast kun je ook je status updaten (vertellen wat je op dit moment doet of denkt). Ook kun je op Facebook story’s posten die na 24 uur verdwijnen. Op Facebook zijn je berichten standaard openbaar, wat betekent dat iedereen je profiel en wat je hierop post kan zien. Facebook haalt al zijn inkomsten uit reclame. Deze advertenties zijn te zien in jouw nieuwsoverzicht. Deze advertenties zijn vaak gepersonaliseerd en het gebruikersgedrag bepaald welke advertenties jij te zien krijgt. Veel bedrijven maken gebruik van het platform om hun doelgroep te kunnen bereiken. Op Facebook is het mogelijk om een specifieke bedrijfspagina op te zetten. Dit is een handig hulpmiddel om met potentiële nieuwe klanten in contact te komen en producten of diensten te promoten. Het bezitten van een Facebook-bedrijfspagina helpt bij het vergroten van het bereik en geeft toegang tot informatie over het publiek. Facebook is een handig hulpmiddel om publiek te bereiken, omdat Facebook over het algemeen standaard niet heel privé is; Accounts zijn openbaar en veel informatie is zichtbaar voor andere facebookgebruikers. 

TikTok

Tiktok is opgericht in 2012 (toenmalig bekend als musical.ly). Het is niet alleen een van de nieuwere sociale media, maar ook een met de jongste doelgroep. De meeste TikTok-gebruikers zijn jongeren tussen de 15 en 19 jaar (generatie Z). Het grootste deel van de TikTok-gebruikers maakt gebruik van de telefoonapp. Het platform TiKTok wordt voornamelijk gebruikt voor entertainment.  

Op het platform TikTok draait het om het plaatsen van korte video’s. Op TikTok worden veel filmpjes gepost waarin mensen zingen, dansen of playbacken op muziek. Deze video’s kunnen worden geëdit met allerlei filters, effecten en stickers om ze aantrekkelijker te maken. Op tiktok kun je gebruikers volgen, video’s liken of op video’s reageren in de comments. Op het platform zijn challenges erg populair. Gebruikers posten video’s waarin zij een opdracht uitvoeren. Deze virale challenges worden vervolgens nagedaan door vele andere gebruikers. Als bedrijf kun je het platform TikTok kan gemakkelijk inzetten om producten of diensten te promoten. Dit kun je bijvoorbeeld doen door zelf een video te posten of door influencers hiervoor in te schakelen.

X (Twitter)

Het platform X (Twitter) is opgericht in 2006. De X-gebruikers zijn meestal volwassenen tussen de 20 en 40 jaar. Op X wordt veel gesproken over het nieuws en hier haken veel X-gebruikers op in. Het platform staat bekend om de vrijheid van meningsuiting. X wordt veel gebruikt om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws, trends en gebeurtenissen in de wereld.

X is een Social-Media platform waarop mensen korte berichten kunnen plaatsen. Op het platform kun je korte berichten of afbeeldingen posten waar andere X-gebruikers op kunnen reageren in de vorm van likes en comments. Op het platform X kun je onderwerpen, mensen, bedrijven en hun berichten bekijken en je hierin verdiepen. Wanneer jouw volgers interacteren met je content, komt deze content in het algoritme van hun volgers, enzovoort. X is daarom een ideaal platform om als bedrijf of individu nieuw publiek te bereiken, of producten en diensten te promoten. Het platform verdient niet alleen met advertenties, maar ook met het premium abonnement. Dit abonnement biedt toegang tot het verwijderen van advertenties, het verhogen van de zichtbaarheid van je berichten en antwoorden. Ook verschijnt er met het hebben van dit abonnement een blauw vinkje op je profiel.

LinkedIn

In 2003 is het platform LinkedIn opgericht. Het platform is voornamelijk gericht op het bedrijfsleven en daarom zijn de meeste LinkedIn-gebruikers volwassen en werkende in de demografie. De grootste leeftijdsgroep die gebruik maakt van het platform LinkedIn is 20 tot 40 jaar.

Het doel van Linkedin is om te netwerken. Zo kun je bijvoorbeeld kennis en interesses met elkaar delen, vragen stellen, vacatures plaatsen of vinden en op vacatures reageren. Ook kun je eenvoudiger netwerken door bijvoorbeeld in contact te komen met oud-collega’s. Wanneer zij deze uitnodiging accepteren, verschijnen ze in jouw netwerk en kun je zelf ook zien wie er in hun netwerk zitten. Via LinkedIn ben je op de hoogte van eventuele functies of contactgegevens. Omdat je met LinkedIn gemakkelijk in contact komen met nieuwe collega’s, zakelijke partners of nieuwe klanten wordt het platform veel gebruikt door allerlei soorten bedrijven en individu’s. Een LinkedIn profiel kun je zien als een openbaar curriculum vitae. Op je profiel staan gegevens zoals; werkervaring, vaardigeden, opleiding en certificeringen, bijzondere prestaties, vrijwilligerswerk, etc. Indien je als LinkedIngebruiker contact opneemt met een bedrijf kan dit bedrijf gemakkelijk zien wat jouw skills zijn door een kijkje te nemen op jouw profiel. Hoe completer je profiel is, hoe sterker je je kunt profileren op LinkedIn.

 

Pinterest

Het platform Pinterest bestaat al sinds 2009 en staat bekend om zijn inspirerende afbeeldingen. Het Social-Media platform heeft de meeste gebruikers tussen de 20 en 40 jaar oud. Het doel van pinterest is niet om interactie te stimuleren tussen gebruikers of posts, maar juist om inspiratie op te doen. Het platform wordt ook wel omschreven als een catalogus voor ideeën.

Pinterest is een Social-Media platform waar je als gebruiker afbeeldingen kunt vinden, opslaan en delen. Deze afbeeldingen worden ook wel pins genoemd. Je kunt het platform zien als een digitaal prikbord of scrapbook waar mensen ideeën kunnen opdoen en bewaren. Als pinterest-gebruiker kun je zelf pins creëren en pinnen op jouw account. Andere pinterest-gebruikers kunnen deze pins tegenkomen en ook weer pinnen op hun account. Het platform is ook zakelijk te gebruiken. Het kan helpen bij het zichtbaar maken van jouw bedrijf. Vaak hebben pinterest-gebruikers een koopintentie bij het pinnen van een product op een foto op pinterest, maar zijn ze nog niet merkbewust bezig. Dit geeft jou als bedrijf de mogelijkheid om via pinterest bij te dragen aan je merkbekendheid bij de gebruikers en ervoor te zorgen dat je gezien wordt.

FOTOGRAFIE TRY-OUT

Donderdag 13 maart heb ik besloten om mijn camera mee te nemen naar Ijsbaan de Westfries in Hoorn. Hier had ik die dag afgesproken met een aantal kunstschaatsers van Kunstschaatsvereniging Hoorn. Ik wilde graag oefenen met fotografie en mezelf hier meer in verdiepen. Ik heb geoefend met het fotograferen van mensen met tegenlicht en na afloop heb ik een aantal youtube tutorials gekeken over nabewerking. Dit heb ik vervolgens toegepast in het programma Adobe Lightroom Classic en Adobe Photoshop.

Maes.jpg
vanya.jpg
Maes 2.jpg

TUTORIALS

Met behulp van de tutorials heb ik geleerd om maskers toe te voegen aan je foto. Binnen deze maskers kun je van alles aanpassen, zoals kleur, helderheid, contrast, belichting, etc. Het handige aan een laagmasker is dat je delen van je foto kunt aanpassen, zonder dat de rest van de foto meekleurt. Hiermee kan je meer diepte in een foto brengen en wordt de foto interessanter. Ik heb in mijn foto's verschillende laagmaskers gebruikt waarmee ik delen van de foto lichter en donkerder heb gemaakt. Ook heb ik laagmaskers gebruikt voor het contrast en de kleur. Ik ben heel tevreden over het eindresultaat en vond het interessant om naast Adobe Lightroom Classic ook met Adobe Photoshop te oefenen. 

VIDEO EDITING

Om mijn editing skills te verbeteren heb ik besloten om mij wat meer te verdiepen in de wereld van Adobe Premiere Pro. Ik heb al eerder met dit programma gewerkt en omdat ik het een heel leuk en interessant programma vind om mee te werken heb ik besloten om er wat mee te oefenen. Ik heb gebruik gemaakt van beelden die ik al op mijn laptop had staan. Ik ben begonnen met het knippen en plakken van stukjes video's aan elkaar tot een snelle compilatie. Daarna ben ik gaan kijken naar geluid en ben ik opzoek gegaan naar sounds die de beelden versterken en ondertussen nog wat geschoven met de clips. Ik heb in totaal drie compilaties geëdit en merkte tijdens het proces dat ik er steeds meer gevoel voor kreeg. Het knippen en plakken van video's ging steeds sneller. Op het moment dat ik een sound toevoegde aan de compilatie heb ik gemerkt dat als je ervoor zorgt dat de clips op de muziek zitten het geheel er veel spectaculairder uitziet. Beeld en geluid kunnen elkaar goed versterken. 

PRODUCTFOTOGRAFIE/SFEERFOTOGRAFIE TRY-OUT

Ik heb geoefend met het fotograferen van horloges voor het instagram account @stamwatches.

Dit is het bedrijfsaccount van Maik stam. Maik is een goede vriend van mij met een grote passie voor

horloges. Hij verzamelt en maakt ze niet alleen, maar start binnenkort ook met een opleiding tot

horlogemaker.

Tijdens de shoot heb ik veel close-up foto’s gemaakt van het uurwerk van verschillende horloges. Al

snel merkte ik dat het fotograferen van horloges heel moeilijk is, omdat het glasplaatje van een

horloge vaak bol is bij de randjes. Hierdoor is er vaak veel licht weerspiegeling in het glas en is het

uurwerk niet goed zichtbaar. Het kostte me daarom heel wat tijd om de juiste hoeken en belichting

te vinden. Uiteindelijk is het me toch gelukt om van elk horloge een aantal mooie foto’s te maken.

Na de shoot heb ik een selectie gemaakt van de foto’s die er het beste uitzagen, zodat ik deze kon

bewerken. Ook de bewerking van de foto’s kostte me veel tijd, omdat het best lastig was om stofjes,

plekjes en belichting reflecties in het glas te bewerken.

Door het oefenen met productfotografie van horloges besef ik me nu dat het heel lastig kan zijn om glanzende producten te fotograferen. Je moet niet alleen bij het fotograferen goed letten op lichtinval en reflecties, maar ook bij de nabewerking van de foto’s. Volgende keer is het handig dat ik bij zulke gedetailleerde shoots mijn camera aansluit op mijn laptop, zodat ik de foto’s in het groot kan zien. Ik kan dan goed alle details bekijken en beoordelen of ik tevreden ben met de foto. Dat zal veel tijd schelen in de nabewerking van de foto. De shoot kostte veel tijd, maar ik vond het leuk om te doen.

IMG_1978.jpg

FIELDTRIP HARLINGEN - FILM & VIDEO EDITING 

Op dinsdag 13 mei hadden we met de eerste klassen Online Contentcreator een fieldtrip naar Harlingen. We werden om 10:00 verwacht in het entrepotgebouw in de haven van Harlingen. Hier kregen wij vervolgens uitleg over de opdracht.

Onze opdracht was om Harlingen met diverse online en offline communicatie uitingen onder de aandacht te brengen bij bezoekers en toeristen onder de naam ‘Harlingen, welkom aan zee’. Het doel was om deze mensen te enthousiasmeren over de binnenstad. Na de introductie werden er groepjes gemaakt en gingen we eerst op verkenning in de stad om inspiratie op te doen voor onze opdracht. Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om een aansprekende Instagram reel te maken waarin locals en toeristen zwaaien naar de camera bij diverse hotspots.

Om 13:45 werden wij weer terug verwacht in het entrepotgebouw om onze content te pitchen. Na alle reels van elkaar gezien te hebben konden we nog lekker even genieten van het mooie weer op een terrasje in Harlingen.

Het was super leuk om door de stad Harlingen te lopen, alle hotspots te ontdekken en deze plek op een creatieve manier in beeld te brengen. Het was een gezellige dag, waarin we veel geleerd hebben over citymarketing en het maken van content voor op social-media.

bottom of page